Skip to main content

Klachten & Complimenten

Compliment, klacht of feedback

Tevreden klanten zijn voor ons van groot belang. Bent u onverhoopt niet tevreden, dan vinden wij dat uiteraard erg vervelend voor u. Wacht dan niet en maak uw klacht of aandachtspunt bij ons kenbaar. Iedere suggestie kan leiden tot verbetering van onze dienstverlening.  Als vanzelfsprekend wordt elke klacht met aandacht én vertrouwelijk behandeld.

Mocht u naar aanleiding van de klachtenprocedure nog vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen via info@valentinez.nl. Tijdens kantooruren zijn wij ook telefonisch bereikbaar op 085 – 800 2010.

Deel uw compliment, klacht of feedback 

Heeft u een compliment, klacht of feedback voor ons? Vul dan onderstaand formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

    Wat is de reden van uw melding?

    Waar gaat de melding over?

    Uw bericht

    Beschrijf bovenstaand kort uw klacht, compliment of feedback en beschrijf kort wat u van ons verwacht met betrekking tot uw melding.

    Bestanden meesturen


    Upload hier eventuele overige bestanden die bijdragen aan uw klacht, compliment of feedback in pdf van maximaal 2 mb.

    Dit formulier gebruikt Akismet om spam te verminderen. Leer hoe je gegevens worden verwerkt.